Завдання ВСП «ГПФК МДУ» – завдання вищої та фахової освіти

      Перспектива розвитку кожного фахового коледжу залежить багато в чому не тільки від зовнішніх чинників, але і від розуміння його колективом сучасних вимог до рівня якості викладання, володіння актуальними методами навчання швидкого переорієнтування на організацію освітнього процесу в дистанційному форматі, активної співпраці з бізнесом та роботодавцями активізації діяльності структур студентського самоврядування.
       На робочій зустрічі-нараді адміністрації, голів предметних (циклових) комісій ВСП «ГПФК МДУ» під головуванням директора ВСП «ГПФК МДУ», кандидата педагогічних наук, доцента  Івана Кушніра було розглянуто ряд важливих питань:
     Директор ВСП «ГПФК МДУ» Іван Кушнір наголосив присутнім про важливість сучасної модернізації закладів фахової передвищої освіти в Україні, передбачення можливості забезпечення майбутніх фахівців усвідомленням загальноєвропейських стандартів навчання, впровадження сучасних педагогічних технологій навчання, суттєві зміни у попиті на навички та уміння, що загострило потреби в передових знаннях та навичках у всіх сферах життя; повідомлення про педагогічне навантаження.
       Члени навчальної частини виступили і доповіли з наступних питань:
Олена Мішкулинець, заступниця директора з навчальної роботи, кандидатка психологічних наук, спеціаліст «вищої категорії», викладач-методист, членам тарифікаційної комісії про планування розподілу педагогічного навантаження між працівниками на новий 2022-2023 н.р.
      Марина Паук, заступниця директора з виховної роботи, кандидатка філологічних наук, спеціалістка «вищої категорії», викладач-методист, гарант ОП «Українська мова та література» про рішення НАЗЯВО за наслідками розгляду акредитаційної справи щодо ОП «Українська мова та література», рівень вищої освіти «Молодший бакалавр», галузь знань 03 Гуманітарні науки, спеціальність 035 «Філологія»; забезпечення високої якості підготовки фахівців, підвищення рівня освітніх послуг до європейських стандартів, виховання студентської молоді.
      Інна Синевич завідувачка відділення гуманітарної освіти, докторка філософії, спеціаліст «вищої категорії», викладач-методист про реалізацію компетентнісного підходу, особистісно-соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти.
      Агнета Ігнатоля, голова предметної (циклової) комісії викладачів філологічних дисциплін, викладач «вищої категорії», викладач-методист про вплив науково-пошукової роботи на формування фахового потенціалу і професійного світогляду майбутніх філологів.
       Алла Тягур, голова предметної (циклової) комісії викладачів природничих дисциплін, спеціаліст «вищої категорії», викладач-методист про навчання в он-лайн режимі та змішане навчання, впровадження в
Україні дуальної форми здобуття освіти.
       Катерина Доктор, голова предметної (циклової) комісії викладачів математичних дисциплін, спеціаліст «вищої категорії», викладач-методист про рівень розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та їх вебічний вплив, створення інформаційних ресурсів.
        Наталія Фийса, голова предметної (циклової) комісії викладачів іноземних мов, спеціаліст «вищої категорії», викладач-методист про можливості та перспективи закладу освіти в сфері міжнародної співпраці.
Яна Феньов, голова предметної (циклової) комісії викладачів педагогіки, психології та фізичного виховання про використання прогресивних технологій у процесі роботи з обдарованою молоддю.
      Завідуючі відділення спеціальностей 012 Дошкільна освіта Наталія Кертис, 013 Початкова освіта Наталія Кампов, 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво) Наталія Буркало, голови предметних (циклових) комісій викладачів суспільних дисциплін Володимир Хазін, викладачів образотворчого та трудового навчання Ольга Куцик, викладачів гри на народних інструментах Тетяна Дуда, викладачів музично-теоретичних дисциплін Лідія Остап’юк звернули увагу присутніх на питання методичного забезпечення дисциплін, індивідуальний характер навчання, забезпечення підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних працівників для дистанційного навчання.
      ВСП «ГПФК МДУ» спрямований на забезпечення потреб здобувачів освіти та вимог сучасного ринку праці і забезпечує умови для ефективного функціонування на принципах академічної доброчесності.