VII науково-практична конференція здобувачів освіти «Актуальні проблеми гуманітарних наук та інноваційної педагогіки»

       У ВСП «ГПФК МДУ» відбулася VII науково-практична конференція здобувачів освіти «Актуальні проблеми гуманітарних наук та інноваційної педагогіки».
      З вітальним словом до учасників конференції звернувся директор ВСП «ГПФК МДУ», кандидат педагогічних наук, доцент, Заслужений працівник освіти і науки України, почесний педагог України Кушнір І.І.
Ректор МДУ, доктор психологічних наук, професор, Заслужений працівник України Щербан Т.Д. зазначила важливість проведення науково-практичних конференцій, дослідження актуальних проблем гуманітарних наук та інноваційної педагогіки здобувачами освіти.
     Ромена Шеверя, голова НТЗО ВСП «ГПФК МДУ» доповіла учасникам конференції про пошуково-дослідницьку діяльність наукового товариства закладу освіти, участь у наукових заходах товариства, сприяння молодіжній політиці, присвячених питанням розвитку молодіжної науки. Наукове товариство здобувачів освіти ВСП «ГПФК МДУ» налагоджує співпрацю з науковими товариствами ЗВО України, бере участь у тематичних заходах, вагомих та значущих подіях інформаційно-дослідницького характеру.
      Учасники конференції, здобувач освіти та їх наукові керівники презентували свої наукові напрацювання з доповідями за тематичними напрямками:
     СЕКЦІЯ 1. МЕТОДИЧНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Чайковська К.Р., здобувачка освіти ІІ-Г курсу, керівник: Грегірчак Д.Б., завідувач навчально-виробничої практики, кандидат політичних наук, викладач суспільних дисциплін, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.
ПРОБЛЕМА АДАПТАЦІЇ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
      Секція 2. ДОТРИМАННЯ МОВНОГО ЗАКОНОДАВСТВА СЕРЕД УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Резнікова К. В., викладачка української мови та літератури, спеціаліст ІІ категорії.
МОВНЕ ЗАКОНОДАВСТВО  ТА ЙОГО ДОТРИМАННЯ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ТЕНДЕНДІЦІЇ РОЗВИТКУ
Михалчич Р.П., здобувачка освіти ІІІ-Г курсу, керівник: Резнікова К. В., викладачка української мови та літератури, спеціаліст ІІ категорії.
МОВНІ ЗАКОНИ ТА ЇХ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
     СЕКЦІЯ 3. Розділ ІІІ. ОСВІТНІЙ ПРОСТІР НЕФОРМАЛЬНОЇ ТА ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ОСОБЛИВОСТІ, ЗАВДАННЯ, ПРОБЛЕМИ
Паук М.М. – заступниця директора з виховної роботи,  кандидат філологічних наук, викладачка української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, керівник НТЗО ВСП «ГПФК МДУ», упорядник Наукового альманаха «Актуальні проблеми гуманітарних наук та інноваційної педагогіки».
ОСВІТНІЙ ПРОСТІР НЕФОРМАЛЬНОЇ ТА ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ОСОБЛИВОСТІ, ЗАВДАННЯ, ПРОБЛЕМИ
Барановська О. В., здобувачка освіти II-Ф курсу; керівник: Паук М.М., заступниця директора з виховної роботи, кандидат філологічних наук, викладачка української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.
ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ФОРМАЛЬНОЇ ТА НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Юріна М.М., здобувачка освіти II-Ф курсу; керівник: Паук М.М., заступниця директора з виховної роботи, кандидат філологічних наук, викладачка української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.
ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
Дякулич Х.Є., здобувачка освіти II-Ф курсу; керівник: Паук М.М., заступниця директора з виховної роботи, кандидат філологічних наук, викладачка української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ІННОВАЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ
      СЕКЦІЯ 4. ДОСВІД ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН У ФОРМУВАННІ ЯКІСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Глагола О. М., викладачка педагогіки, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.
ДОСВІД ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН У ФОРМУВАННІ ЯКІСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: НІМЕЧЧИНА
Ткачук В. П, здобувачка освіти ІІ-Д курсу; керівник: Глагола О. М., викладачка педагогіки, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.
ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ (НІМЕЧЧИНА)
     СЕКЦІЯ 5. ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ГУМАНІТАРНОЇ ТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Синевич І.С. – завідувачка відділення гуманітарної освіти, доктор філософії, викладачка педагогіки, спеціаліст вищої  категорії, викладач-методист.
ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
Шекмар Б.В., здобувачка освіти І–Ф курсу, керівник: Синевич І.С., доктор філософії, викладач педагогічних дисциплін, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
      СЕКЦІЯ 6. ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ІННОВАЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Старова Ю. В. – кандидат психологічних наук, викладачка психолого-педагогічних дисциплін, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.
ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У ВНЗ
Бобаль Т.І. – здобувачка освіти 2-Ф курсу, керівник: Старова Ю.В., кандидат психологічних наук; викладач психолого-педагогічних дисциплін, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.
КОМУНІКАЦІЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ-УКРАЇНІСТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
       Вела науково-практичну конференцію та підсумувала роботу учасників наукової конференції заступниця директора з виховної роботи,  кандидат філологічних наук, викладачка української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, керівник НТЗО ВСП «ГПФК МДУ», упорядник Наукового альманаха «Актуальні проблеми гуманітарних наук та інноваційної педагогіки», зазначивши, що проблеми і перспективи формування навичок дослідницької діяльності здобувачів освіти педагогічних та філологічної спеціальностей є актуальними у зв’язку з інтеграційними освітніми процесами України та ЄС, оскільки охоплення теоретичних й практичних пошуків  галузі педагогіки й лінгводидактики відповідають сучасним вимогам підготовки конкурентоспроможних сучасних фахівців.