У майбутніх вихователів дошкільних закладів відбулася цікава практична вправа — імітаційні батьківські збори на тему «Адаптація дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти».
Здобувачі освіти III курсу спеціальності 012 «Дошкільна освіта» разом із викладачем педагогіки Наталією Кертис спробували себе в різних ролях: завідувачки, вихователя, методиста та батьків маленьких вихованців. Така форма роботи дала можливість відчути себе учасниками реального освітнього процесу — зрозуміти, з якими труднощами стикаються сім’ї під час адаптації дитини до садочка, і як педагог може допомогти зробити цей період комфортнішим. Під час зборів «батьки» ділилися своїми історіями, «вихователь» надавав поради, «методист» аналізував ситуації, а «завідувач» підсумовував роботу та наголошував на важливості партнерства між закладом і родиною. Здобувачі освіти активно брали участь у дискусії, продемонстрували вміння комунікувати, аргументовано висловлювати думки, виявляли емпатію та професійну компетентність. Усі учасники залишилися задоволені результатом і відзначили практичну користь проведеної імітації.
Такі заняття допомагають майбутнім педагогам не лише здобути знання, а й навчитися ефективної взаємодії з батьками — головними партнерами у вихованні дитини.


