Взаємообмін педагогічним досвідом у роботі предметної (циклової) секції викладачів мистецьких і технологічних дисциплін

     У межах роботи предметної (циклової) секції викладачів мистецьких і технологічних дисциплін відбувся внутрішній взаємообмін досвідом викладання предметів. Викладач Куцик Ольга Гаврилівна провела показове заняття зі здобувачами освіти 2-Б курсу спеціальності «Початкова освіта» з дисципліни «Технології» на тему: «Розроблення ескізного малюнку для оздоблення виробу тканиною і волокнистими матеріалами. Виконання аплікацій».
    Метою заняття стало формування у студентів ключових технологічних компетентностей, визначених програмою дисципліни: уміння здійснювати проектування виробів, добирати матеріали, створювати ескізи та застосовувати декоративно-художні техніки оздоблення.
   Під час заняття було реалізовано проектно-технологічний підхід, що є базовим для змісту програми.     Викладач продемонструвала послідовність роботи над ескізом: від створення банку ідей та аналітичного обговорення композицій до практичного виконання аплікації з тканини.
    Студенти працювали в малих групах, обговорюючи художні рішення, пропорції, колірні поєднання, текстуру матеріалів. У ході заняття застосовано такі методи і форми роботи, як:

  • проблемно-пошукова бесіда;

  • демонстрація технологічних прийомів;

  • групове консультування;

  • міні-дискусія щодо відповідності матеріалів художньому задуму;

  • самопрезентація студентських ескізів.

    Після практичної частини відбувся обмін думками між членами секції, які відзначили методичну послідовність заняття, вдале поєднання візуальних і практичних методів, увагу до етапності виконання проєкту та розвитку естетичного смаку й креативності здобувачів освіти.
    У підсумку студенти презентували власні аплікаційні композиції, аргументували вибір матеріалів, розповіли про задум і призначення виробу.
    Під час взаємообміну педагоги обговорили питання інтеграції мистецького компонента в технологічну освіту, особливості оцінювання творчих проєктів і способи підвищення мотивації студентів до ручної праці та дизайнерського мислення.