Методичний семінар став платформою для плідної взаємодії викладачів предметно (циклової) секції мистецьких і технологічних дисциплін зі здобувачами 3-Б курсу спеціальності 013 «Початкова освіта», об’єднавши учасників навколо актуальних питань інтегрованої мистецько-технологічної підготовки майбутніх учителів. Тематика семінару була спрямована на поглиблення професійних компетентностей здобувачів освіти та формування цілісного розуміння ролі мистецької і технологічної освітніх галузей у контексті Нової української школи.
Викладачі секції — Білик О. В., Куцик О. Г., Беспалько Л. А., Басараб В. В. — акцентували увагу на методичних засадах викладання предметів «Технології» та інтегрованого курсу «Мистецтво», формуванні мистецької компетентності молодших школярів, застосуванні інтерактивних технологій на уроках, створенні психологічно безпечного простору для дітей та розвитку творчого потенціалу майбутніх педагогів. Вони поділилися практичними прикладами, напрацьованими методиками та сучасними підходами до реалізації мистецько-технологічної освіти.
Важливою складовою заходу став взаємообмін досвідом зі здобувачами освіти, які додатково працюють у науково-творчій лабораторії секції під керівництвом викладачів і беруть участь у всеукраїнських та міжнародних конференціях, розвиваючи власні дослідницькі компетентності. Студенти представили свої презентаційні дослідження, які вони опрацьовували впродовж навчального року.
Зокрема, Гелмеці В. О. презентувала результати роботи з тем «Формування професійних компетентностей майбутнього вчителя у викладанні інтегрованого курсу “Мистецтво”» та «Використання інтерактивних технологій у курсі “Мистецтво”».
Марічак Д. І. висвітлила питання інтегративної підготовки майбутніх учителів та ефективних методів роботи на уроках мистецтва в НУШ.
Бажів В. П. окреслила методичні засади підготовки до викладання мистецької й технологічної галузей та професійної компетентності педагога початкової школи.
Зан Т. М. презентувала дослідження щодо мистецько-технологічних практик та формування технологічних навичок молодших школярів.
Роман А. В. поділилася напрацюваннями з інтеграції мистецької й технологічної підготовки та розвитку емоційного інтелекту дітей засобами мистецької діяльності.
Химинець М. Ю. акцентувала увагу на формуванні емоційно-ціннісного досвіду учнів у процесі творчості та можливостях інтеграції творчих завдань у початковій школі.
Горват Н. Ю. розкрила аспекти психологічної безпеки та розвитку творчого потенціалу майбутнього педагога.
Тетерюк А. В. зосередилася на формуванні мистецької компетентності та підтримці творчої активності дітей молодшого шкільного віку.
Зейкан О. М. представила власні дослідження щодо соціалізації учнів засобами мистецько-технологічних практик та ролі цих галузей у системі фахової педагогічної освіти.
Симканич В. М. висвітлила питання психологічного комфорту та творчої взаємодії на заняттях мистецького спрямування.
Семінар пройшов у форматі діалогу та активної взаємодії між викладачами й студентами. Презентації здобувачів освіти сприяли обговоренню актуальних професійних питань, а також стали підтвердженням високого рівня їхньої підготовки та зацікавленості у майбутній педагогічній діяльності.
Проведений захід засвідчив значущість інтеграції мистецької та технологічної освіти у формуванні сучасного вчителя початкової школи, а також підкреслив важливість науково-методичної діяльності здобувачів освіти для їхньої фахової самореалізації.




























