У межах предметно-циклової секції викладачів мистецьких і технологічних дисциплін відбувся взаємообмін досвідом навчання та підвищення кваліфікації, під час якого викладачі та здобувачі освіти четвертого курсу спеціальності 013 «Початкова освіта» взяли участь у тренінгу на платформі «Umity» за освітньою програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників «Створення інтерактивних уроків, квестів і подорожей у новому тривимірному просторі». Захід організовано в межах навчальної дисципліни «Основи інтегрованого курсу «Мистецтво»», викладач — Олена Білик.
Учасники ознайомилися з можливостями створення інтерактивних освітніх просторів, квестів та 3D-сцен у форматі сучасного цифрового уроку, що поєднує мистецтво, технології та педагогічний дизайн. Викладачі та студенти спільно досліджували, як засоби віртуальної взаємодії, мультимедійної презентації, інтеграції звуку, зображення та простору сприяють розвитку художнього мислення й творчого потенціалу майбутніх педагогів.
У процесі тренінгу здобувачі освіти опрацювали приклади інтерактивних мистецьких подорожей, створювали власні цифрові міні-проєкти, інтегруючи в них елементи візуального, музичного, театрального та екранного мистецтва, відповідно до змістових модулів навчальної програми. Така форма роботи стала практичним продовженням вивчення теми “Палітра художньо-педагогічних технологій на уроках мистецтва”, передбаченої програмою дисципліни.
Особливу увагу було приділено використанню інструментів штучного інтелекту, що відкривають нові можливості для створення навчального контенту, розвитку візуального мислення та цифрової компетентності майбутнього вчителя початкових класів.
Після тренінгу відбулося обговорення за участі викладачів і студентів на тему «Інтерактивне мистецтво як простір творчої взаємодії педагога й учня», де було підбито підсумки, обговорено перспективи впровадження цифрових технологій у мистецьку освіту, а також акцентовано на важливості формування інформаційно-цифрової, мистецької та педагогічної компетентностей майбутніх педагогів.
Подібні форми взаємодії між викладачами й здобувачами освіти сприяють створенню сучасного освітнього простору, що базується на інтеграції мистецтва, технологій і творчого мислення, формують уміння працювати в команді, презентувати власні ідеї та використовувати новітні цифрові ресурси у викладанні мистецьких дисциплін.





