Здобувачі освіти ВСП «ГПФК МДУ» ознайомилися з особливостями реалізації інклюзивної освіти в Мукачівському ліцеї № 11
У рамках співпраці фахового коледжу зі школами-партнерами відбулася змістовна зустріч здобувачів освіти спеціальності 013 Початкова освіта із заступницею директора з навчально-виховної роботи Мукачівського ліцею № 11 Віталією Машікою та вчителями-практиками, присвячена актуальній темі — впровадженню інклюзивної освіти у початковій школі. На зустрічі були присутні завідувачка шкільного відділення Наталія Кампов та викладачка педагогічних дисциплін Яна Феньов.
Під час комунікації Віталія Михайлівна ознайомила студентів із особливостями навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП) у Мукачівському ліцеї № 11, розповіла про динаміку збільшення їх кількості у школі, важливість створення безпечного, комфортного й підтримувального освітнього середовища, а також наголосила на професійній готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти.
Асистентка учителя поділилася практичним досвідом роботи в інклюзивному класі, розповіла про особливості супроводу дітей з особливими освітніми потребами, організацію спільної діяльності з учителем та батьками, а також про роль команди фахівців у забезпеченні ефективного навчання дитини з ООП.
Здобувачі освіти активно ставили запитання, ділилися власними спостереженнями під час проходження педагогічної практики, цікавилися реальними ситуаціями в освітньому процесі з досвіду вчителів та асистентів, методами адаптації навчального матеріалу та способами налагодження взаємодії з дітьми з ООП, обговорювали шляхи створення дружнього до дитини освітнього середовища.
Такі зустрічі є важливою складовою професійного становлення майбутніх учителів початкових класів закладу загальної середньої освіти, адже надають змогу поєднати теоретичні знання, здобуті в коледжі, з практичним досвідом педагогів, які щодня впроваджують інклюзію в освітній процес, сприяють формуванню у студентів розуміння сутності інклюзивної освіти та розвитку в них толерантного ставлення до кожного учня.




