Науково-практична конференція здобувачів освіти ВСП «ГПФК МДУ»

     У ВСП «ГПФК МДУ» відбулася Науково-практична конференція здобувачів освіти ВСП «ГПФК МДУ» «Інноваційні технології в освіті: теорія та практика».
    Мета конференції: розгляд тем, що містять результати наукового дослідження, новизну і обґрунтування наукових висновків з галузей знань Освіта/Педагогіка, Гуманітарні науки.
                                                                Тематичні напрямки конференції:
Секція 1. Європейський досвід у підготовці    фахівців в галузі педагогіки.
Секція 2. Спеціальна та інклюзивна освіта.  Сучасні реалії.
Секція  3.  Штучний інтелект в освіті сучасних здобувачів освіти.
Секція 4. Інновації в підготовці майбутніх спеціалістів. Створення освітнього середовища: перспективи та трансформація фахової передвищої освіти.
Секція 5. Інноваційно-комунікаційні технології в освітньому процесі. Цифрова компетентність педагогів.
Секція 6. Історія та культура традицій українців Закарпаття в дослідженні науковців.

                                                           У роботі конференції взяли участь:
СЕКЦІЯ І. ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ В ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІКИ
Фалес К.О., здобувачка освіти 2-Г курсу, керівник: Граб М.В, викладач математичних дисциплін, викладач вищої категорії, доктор філософії
СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ
Секція ІІ. СПЕЦІАЛЬНА ТА ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА. СУЧАСНІ РЕАЛІЇ.
Дідик О. Л., здобувачка освіти ІІІ-Ж курсу, керівник: Феньов Я. І., викладач педагогіки, спеціаліст вищої   категорії, старший викладач
ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Штефанська Я. В., здобувачка освіти III-A курсу, керівник: Кертис Н. В., викладач дошкільної педагогіки та окремих методик, спеціаліст вищої категорії, старший викладач
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Юричко Д. М., здобувачка освіти  ІІ-Ж курсу, керівник: Рязанова В.О., викладач зарубіжної та дитячої літератури, спеціаліст вищої категорії
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА СУЧАСНІ МЕТОДИ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ В СПЕЦІАЛЬНІЙ ОСВІТІ
СЕКЦІЯ ІІІ. ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТІ СУЧАСНИХ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ.
Поп О. В., здобувачка освіти ІІІ-Б курсу, керівник: Алмашій Е. В., викладач природничих дисциплін, спеціаліст ІІ категорії
ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УРОКАХ  ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Шпірь К.І.,здобувачки освіти ІІ – В курсу, керівник: Резнікова К.В.,викладач української мови та літератури,спеціаліст І категорії
НАСЛІДКИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ (НА ПРИКЛАДІ ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ GPT)
Міщук К. С., здобувачка освіти ІІІ-Н курсу, керівник: Іщук К. П., викладачка іноземної мови,  спеціаліст І категорії
THE USE OF AI IN GENERATING LINGUISTIC FAIRYTALES FOR ENGLISH LANGUAGE LEARNERS
СЕКЦІЯ ІV. Інновації в підготовці майбутніх спеціалістів. Створення освітнього середовища: перспективи та трансформація фахової передвищої освіти.
Бажів В.П., Гебеш Н.В., здобувачі освіти II-Б курсу, керівник: Ісак Т.В., викладач природничих дисциплін, викладач І категорії
ТЕХНОЛОГІЯ ПРОЄКТУВАННЯ НА УРОКАХ, ЯК ОДНА З ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
СЕКЦІЯ V. інноваційно-комунікаційні технології в освітньому процесі. цифрова компетентність педагогів.
Гойчук Д.Я., здобувачка освіти 2-Ж курсу, керівник: Старова Ю.В., кандидат психологічних наук, викладач психолого-педагогічних дисциплін,спеціаліст вищої категорії, викладач-методист
ЦИФРОВІ АРТ-ІНСТРУМЕНТИ ЯК ЗАСІБ ЕМОЦІЙНОЇ РЕГУЛЯЦІЇ ТА ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Сідор А.В., здобувачка освіти II-Н курсу, керівник: Куцик О.Г., викладач технологічної освітньої галузі,  спеціаліст вищої категорії, викладач-методист
Використання інформаційно комунікаційних технологій на уроках технологічно-освітньої галузі
Зан Н.Ю., здобувач освіти ІV-Н курсу, керівник: Доктор К.О., викладач математичних дисциплін, спеціаліст вищої  категорії, викладач-методист
ОСВІТНІ ПЛАТФОРМИ ТА МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ ЯК ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Урста Е.Е., здобувачка освіти II-Б курсу, керівник: Фийса Н. В., викладач англійської мови, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист
UsingEnglishTongueTwisters as an Effective Way to Improve LANGUAGE SKILLS
СЕКЦІЯ VI. Історія та культура традицій українців Закарпаття в дослідженні науковців.
Шелевій Т.І., здобувачка освіти III-Н курсу, керівник: Котубей В. Ф., доктор філософії,  викладач суспільних дисциплін, спеціаліст  вищої категорії, викладач-методист
ФОЛЬКЛОР ЗАКАРПАТТЯ: КАЗКИ, ЛЕГЕНДИ, ПІСНІ В ДОСЛІДЖЕННЯХ НАУКОВЦІВ
Зейкан О.М., здобувачка освіти 2-Б курсу, керівник: Грегірчак Д.Б.,кандидат політичних наук,  викладач суспільних дисциплін, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист
ТРАДИЦІЙНЕ ЖИТЛО ТА НАРОДНЕ МИСТЕЦТВО ЗАКАРПАТТЯ

                                                                                  Заступник директора з виховної роботи Марина ПАУК

Голова Наукового товариства ВСП « ГПФК МДУ» Анастасія Махлинець