Захист курсових робіт здобувачами освіти ІV курсів спеціальності 013 Початкова освіта

    Важливою складовою професійної підготовки майбутніх фахівців є науково-дослідна робота, яка з одного боку дозволяє реалізувати на практиці знання та навички, набуті під час вивчення спеціальних дисциплін навчального плану, а з іншого – зорієнтована на власний науковий пошук здобувача освіти. Одночасно дослідницька робота є обов’язковим елементом освітнього процесу. Один із способів її реалізації – написання курсових робіт.
    13 травня 2025 року у ВСП «Гуманітарно-педагогічний фаховий коледж Мукачівського державного університету» відбувся захист курсових робіт здобувачами освіти IV-х курсів спеціальності 013 Початкова освіта. Виконання курсової роботи передбачає закріплення та поглиблення знань, одержаних здобувачами освіти під час вивчення певного освітнього компоненту, та набуття навичок проведення педагогічних досліджень.
      Курсові роботи здобувачів освіти висвітлювали актуальні проблеми провідних методик та освітніх галузей початкової освіти, а саме: педагогіки, вікової та педагогічної психології, методики навчання мовно-літературної, математичної та фізкультурної освітньої галузі, методики навчання інтегрованого курсу «ЯДС», з образотворчого мистецтва з методикою навчання та методикою навчання технологічної освітньої галузі, з музичного мистецтва з методикою навчання.
   Тематика курсових робіт була пов’язана з питаннями формування ключових компетентностей молодших школярів, дослідженням шляхів реалізації особистісно-орієнтованого, компетентнісного підходів та принципів реалізації концепції Нової української школи в сучасному освітньому процесі, врахування індивідуально-типологічних особливостей школярів під час організації освітнього процесу. Здобувачі освіти, під час захисту курсових робіт, надавали вичерпні відповіді на поставлені запитання членів комісій.
     Змістовність виступів здобувачів освіти, вміння поєднувати теоретичні підґрунтя основних методичних засад з їх практичним застосуванням відповідно до концепції НУШ, здатність до глибинного аналізу наукових питань, систематизації отриманих результатів досліджень педагогічного досвіду та їх успішна апробація на уроках в початковій школі під час переддипломної педагогічної практики свідчать про готовність майбутніх педагогів приймати виклики сучасної системи освіти та підтверджують їхнє прагнення й вміння використовувати новітні творчі підходи у роботі з учнями Нової української школи.
Члени комісії об’єктивно оцінили науково-дослідницькі напрацювання здобувачів освіти, зазначили важливість і необхідність отриманих теоретичних знань і практичних умінь і навичок для майбутньої професійної діяльності.
      Вітаємо здобувачів освіти з позитивними результатами та обміном корисним матеріалом.
  Бажаємо подальших успіхів, наснаги й наполегливості, щоб вони могли досягти своїх мрій та реалізувати свій потенціал!