Проблема людини та суспільства у філософії

  Кожне заняття з навчальної дисципліни «Основи філософських знань (філософія, релігієзнавство)» повинно стати важливим кроком у формуванні компетентностей у здобувачів фахової передвищої освіти, зокрема таких як: здатності до абстрактного мислення, аналізу, синтезу та потреби в саморозвитку, які необхідні для опанування відповідальною професією − вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти.
  25 березня та 28 березня 2025 року під керівництвом кандидата політичних наук, завідувача навчально-виробничої практики, викладача суспільних дисциплін Дмитра ГРЕГІРЧАКА, зі здобувачами фахової передвищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта ІІІ курсу груп Б, Ж, Н, були проведені комбіновані семінарські заняття з теми «Соціальна філософія: людина, суспільство, історичний процес».
   Основними завданнями, які постали перед учасниками семінарських занять є такі: розгляд сутності людини; розгляд суспільства як соціальної системи; аналіз структури суспільства; розгляд основних соціально-філософських ідей, що стосуються сенсу історії; аналіз основних відмінностей процесів людської історії від процесів природи; розгляд проблеми періодизації суспільного розвитку; характеристика взаємозв’язку понять «культура» і «цивілізація».
   Заняття проводилось у формі доповідей з синхронною демонстрацією мультимедійних презентацій, повідомлень, які переходили у розгорнуту бесіду та дискусію. Це стимулювало аудиторію до логічного мислення, спільного обговорення проблемних моментів теми.

ІІІ курс група Б

ІІІ курс група Ж

ІІІ курс група Н