Формуємо творчу виконавську компетентність майбутніх педагогів – музикантів

      Виконання музичного твору – це передача його змістової суті у всій повноті художніх образів. Виконавець, будучи посередником між слухачем і композитором, повинен оживити, озвучити музичний твір, творчо осмислити і виразити думки та почуття, які прагнув передати композитор. Саме над цими завданнями працювали на відкритому занятті на тему: «Робота над розкриттям художньо-образного змісту різножанрових творів засобами музичної виразності з урахуванням інтонаційно-виражальних можливостей баяна», який провела викладач-методист предметної (циклової) комісії гри на народних інструментах та музично-теоретичних дисциплін Дуда Т.І. із здобувачкою 1-В курсу Копча Ніколетою. На занятті панувала творча атмосфера пошуку засобів баянної артикуляції та якісного звуковідтворення на прикладі творів А. Кореллі та К. М’яскова. Практичний показ викладачем фрагментів творів дозволив здобувачці освіти краще зрозуміти як донести до слухача свої інтерпретаторські задуми через засоби музичної виразності, розкрити логіку музичного розвитку, інтонаційно- ритмічну організацію різноманітної за жанром, стилем та характером музики.