Важливим етапом у підготовці майбутніх педагогів відіграє різнопланова практична підготовка здобувачів освіти, зокрема, проходження ними переддипломної практики. Групою сприяння академічної доброчесності у складі: голови групи сприяння академічної доброчесності, заступника директора з виховної роботи, кандидата філологічних наук, доцента Паук М.М., завідуючого навчально-виробничою практикою, кандидатом політичних наук Грегірчаком Д.Б., голови предметної (циклової) комісії іноземних мов Фийси Н.В., голови предметної (циклової) комісії викладачів мистецьких та технологічних дисциплін Білик О.В., голови предметної (циклової) комісії викладачів педагогіки, психології, методик дошкільного виховання та фізичної культури Феньов Я.І., було проведено семінар «Вимога сучасності – академічна доброчесність» зі здобувачами освіти 4-их курсів. На семінарі практиканти ознайомились з завданнями розвитку фахової компетентності під час проходження практики, враховуючи принципи академічної доброчесності, питаннями важливості створення організаційно-педагогічних умов, які впливають на освітній процес. Застосування обраних ними форм, методів, прийомів забезпечуватимуть сприятливе середовище формування компетентнісного потенціалу, фахівця за умови їх відповідальності, дотримання академічної доброчесності. Конкурентоздатність майбутніх педагогів в професійній діяльності залежить не тільки від наявності глибоких професійних знань, умінь і компетенцій, а також від наявності мотивів і ціннісного ставлення до майбутньої професійної діяльності.
Заступник директора з виховної роботи, голова групи сприяння академічної доброчесності Паук М.М.






