Спостереження є одним з найважливіших методів у здобутті практичного досвіду роботи із молодшими школярами. Основна перевага спостереження уроків, що проводять здобувачі освіти-практиканти полягає в тому, що воно дозволяє отримати досвід молодшим курсам, не тільки як пасивного слухача, а й безпосередньо активного учасника уроку.



Так, здобувачі освіти ІІІ-Б курсу мали змогу спостерігати уроки, проведені практикантами ІV-Г курсу на базі Ліцею № 10: Чірі Світланою (Я досліджую світ, методист Алмашій Е. В.), Чірі Стефанією (Я досліджую світ, методист Алмашій Е. В.), Росоха Оленою (Математика, методист Павлик М. А.), Симчера Євгенією (Математика, методист Павлик М. А.), Варга Вікторією (Дизайн і технології, методист Куцик О.Г.).



Практиканти продемонстрували на уроках різноманітні методи та прийоми: ранкове коло, проведення дослідів та експериментів (дослідження властивостей корисних копалин), робота з колекціями корисних копалин, інтерактивна вправа «Мікрофон», елементи STEM-освіти під час моделювання (створення моделі планети), створення колективної аплікації «Карта світу», дидактичні ігри, індивідуальні картки, робота у малих групах тощо.



Також, здобувачі освіти мали змогу спостерігати за роботою вчителя та асистента вчителя у інклюзивних класах. Такий досвід допоможе у майбутньому враховувати особливі потреби кожного учня, готувати диференційовані завдання та забезпечувати індивідуальний підхід у організації освітньої діяльності.



Після проведених уроків, здобувачі освіти долучились до аналізу та обговорення. Здобутий досвід стане у нагоді при у майбутній практичній діяльності.




