«Заборона російського контенту в українському освітньому просторі»

       Зі здобувачами освіти І курсу, групи Б (керівник академічної групи Грицько В.В.) було проведено виховну годину про заборону російського контенту в освітньому закладі.

       Серед причин, чому деякі українські підлітки й досі слухають пісні російських виконавців, є:

  • несвідоме споживання контенту;

  • також у «модній» блогерсько-реперській російській музиці, яку слухають деякі українські підлітки, є зміст, який може приваблювати підлітків: самоствердження, агресія, секс та зухвалість.

  • до того ж є українські російськомовні блогери, які у своїх соцмережах можуть висловлювати провокативні погляди. 

       Саме в підлітковому віці визначаються музичні смаки, які можуть залишатися незмінними вже й у дорослості.
Небезпека споживання російської музики не тільки в тому, які фінансові механізми обслуговують цю індустрію. У тоталітарній державі всі суспільні інститути, у тому числі й культура, працюють на державу і є складником системи ідеологічних впливів. Сучасна пропагандистська машина є дуже винахідливою і має багато психологічних мішеней.
      Тому, коли ми питаємо, чи етично слухати музику, важко дати однозначну відповідь. А якщо зрозуміємо причинно-наслідкові зв’язки, що слухати російських виконавців – означає донатити на ворожу армію, то відповідь на питання «Чи слухати музику ворога?» знаходиться дуже легко. Адже фінансово сприяти ворогу – це несправедлива дія. Несправедлива щодо тих, хто зараз своїм життям захищає нас і наше право вільного вибору, у тому числі вибору, кого слухати.