Зі здобувачами освіти ІІІ курсу групи Б (курсовий керівник Алмашій Е.В.) було проведено виховну годину про російський контент та чому його не варто споживати, про почуття національної гідності. Не варто недооцінювати роль контенту, який споживають діти й підлітки. Адже зараз вони все більше часу проводять за ґаджетами, тож їхні погляди формуються на тому, що вони дивляться, слухають, читають, на кого підписані, якою мовою споживають контент тощо. На жаль, поки й досі в українському просторі з’являються російські інфо продукти, вони, зокрема, поширюються і серед молоді. Підлітки не завжди звертають увагу на мову контенту та на країну, з якої він походить і продовжують дивитися контент російського виробництва. На жаль підлітки не завжди можуть встановити причинно-наслідкові зв’язки між споживанням контенту ворога та російсько-українською війною. Як правило, вони просто дивляться те, що пропонують їм алгоритми соцмереж. Тож важливо до них доносити, що “всі це слухають/дивляться” не завжди означає, що і їм це має обов’язково сподобатися.
Сьогодні споживання російського контенту – це не лише неетично, а й загрозливо для державної безпеки. Слухаючи пісні російських виконавців на Spotify або переглядаючи пости російських блогерів в Instagram, ми підвищуємо рейтинг його творцям. Популяризація російського контенту, по-перше, гальмує чи навіть унеможливлює просування українського продукту. По-друге, вона дає росіянам монетизацію. А гроші, які вони отримають, підуть на податки, що проспонсорують виробництво зброї, яку росія використовує проти українців: як військових, так і цивільних. Не менш серйозною проблемою є пропагандистський характер значної кількості російського контенту. В Інтернеті багато матеріалів, які містять як відкриті, так і завуальовані російські наративи. Контент, який ми споживаємо, сильно впливає на наші думки та настрій.

