Мистецька театралізація казок здобувачами освіти ІV курсу спеціальності 013 «Початкова освіта»

       У рамках проведення практичного заняття з вибіркового освітнього компоненту «Основи екранного та сценічного мистецтва» за темою «Методика використання різних видів театрального мистецтва на уроках у початковій школі» здобувачі освіти ІV курсу спеціальності 013 «Початкова освіта» під керівництвом викладача предметної (циклової) комісії педагогіки, психології, методик дошкільного виховання та фізичної культури Синевич І.С. організували мистецьку театралізацію казок.
       Одним з ефективних видів пізнавальної діяльності на уроках в НУШ є театралізація. Вона сприяє формуванню вдумливого читача; вчить уважно слухати та правильно, виразно говорити, доносячи ідеї та емоції до співрозмовника; розвиває навички комунікації, взаємодії, співпраці в команді, емоційний інтелект; надає можливість мислити критично та креативно.
       Здобувачі освіти продемонстрували фрагменти уроків із використанням елементів різних видів театру.
       Так, за допомогою ляльок тіньового театру студенти інсценізували казку «Лисичка-сестричка і Вовк-панібрат». Вміло підібрані декорації, правильне освітлення, акторські здібності здобувачів надали змогу їм відчути себе справжніми акторами.
       Особливий інтерес викликав у студентів показ казкового дійства «Івасик-Телесик» за допомогою використання елементів пальчикового театру. Здобувачі вміло жестикулювали ляльками, імпровізували діалоги, передаючи емоції героїв казки.
       Не менш цікавою видалася постановка казки «Рукавичка». У ході драматизації студенти продемонстрували вміле володіння сценічною виразністю: визначення рухів, дій, міміки, жестів персонажів, їх інтонацій. Рольове виконання здобувачами освіти викликало позитивні емоції в аудиторії.
       Узагальненням мистецької театралізації був жвавий полілог із конструктивними висновками щодо ефективності застосування театрального мистецтва на уроках у початковій школі, що сприяє безпосередньому контакту між учнями та педагогом, допомагає молодшим школярам глибше пізнати себе, свій внутрішній світ.        Загалом, театральне мистецтво формує художнє сприймання, почуття прекрасного і стимулює естетичний, моральний, етичний, духовний розвиток особистості, а також спонукає педагога до постійного вдосконалення власної професійної майстерності.