Педагогічна синергія: спостереження та взаємодія у формуванні педагогічного досвіду

       У рамках вивчення дисципліни «Методика навчання технологічної освіти» здобувачі освіти III курсу групи Ж спеціальності 013 «Початкова освіта» під керівництвом викладачки-методистки Король Н.В. мали нагоду спостерігати за бінарним уроком, який став виразним прикладом інтеграції мистецьких та технологічних дисциплін, демонструючи значення ручної праці та креативності у сучасному освітньому середовищі.
      Бінарний урок «Ліплення героїв казки» було проведено у 1-А класі Мукачівського ліцею № 11 класоводом Сільвією Ложніковою та здобувачкою освіти ІІІ курсу групи Н Тетяною Симканич.
       Здобувачка освіти під керівництвом викладачки-методистки Білик О.В. взяла на себе роль головного організатора та виконавця уроку. Урок був спрямований на розвиток творчих здібностей учнів, удосконалення навичок роботи з пластиліном, а також на глибше розуміння змісту народних казок. Тетяна Симканич, взаємодіючи з класоводом Сільвією Іванівною Ложніковою, створила освітнє середовище, де кожен учень мав змогу проявити свою індивідуальність та креативність, пізнати багатство народного фольклору. Протягом уроку кожен школяр отримав індивідуальну підтримку та увагу, що є особливо важливим в інклюзивному класі.
       В ході спостереження увагу здобувачів освіти привертала гармонійна взаємодія між вчителем, здобувачкою освіти та учнями, що сприяла розвитку не тільки академічних, але й соціальних навичок. Майбутні педагоги переконалися у необхідності творчого підходу до викладання, формуванні умінь адаптуватися до різноманітних учнівських потреб та сучасних вимог.
       Щиро дякуємо всім учасникам заходу.