Чергове засідання викладачів предметної (циклової) комісії педагогіки, психології, методик дошкільного виховання та фізичної культури

        21 березня 2024 року відбулося секційне засідання викладачів предметної (циклової) комісії педагогіки, психології, методик дошкільного виховання та фізичної культури, на якому були розглянуті питання, пов’язані із завершенням навчального року та обговоренням проєктів освітньо-професійних програм підготовки фахових молодших бакалаврів.
        Голова предметної (циклової) комісії Я.І. Феньов проаналізувала діяльність секції протягом семестру, якість викладання освітніх компонентів. Наголосила на підготовці документації до проведення директорських, модульних контрольних робіт, заліково-екзаменаційної сесії та захисту курсових робіт.
        Викладачі обговорили стан виконання навчальних планів, пропозиції щодо вдосконалення освітнього процесу з психолого-педагогічних дисциплін та методик викладання дошкільного виховання.
         Одним із питань було розгляд проєктів освітньо-професійних програм «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта».
         Голова групи розробників ОПП «Дошкільна освіта» Н.В. Кертис зазначила, що освітньо-професійні програми є актуальними, відповідають основним положенням Стандарту фахової передвищої освіти та досягненням сучасної науки.
        Голова групи розробників ОПП «Початкова освіта», доктор філософії І.С. Синевич акцентувала увагу на тому, що матриці компетентностей та програмових результатів навчання засвідчують можливості їх опанування та досягнення здобувачами освіти. Якість підготовки майбутніх педагогів у цілому є позитивною. Крім того, наголосила на активному залученні стейкхолдерів до організації аудиторних занять, адже співпраця з практикуючими фахівцями допомагає здобувачам отримати актуальний погляд на діяльність закладів освіти та підготуватися до суспільних викликів у майбутній педагогічній діяльності.
       На завершення всі учасники засідання висловили переконання у необхідності використання інноваційних освітніх технологій у процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін та успішному завершенні навчального року.