Відкрите лекційне заняття з педагогіки на тему: «Методи організації діяльності і формування досвіду поведінки»

     09.03. 2023 р. викладачка педагогіки Глагола О. М., викладач-методист, провела відкрите лекційне заняття з педагогіки із здобувачами освіти 3-Б курсу.
     Вивчення нової теми з теорії виховання «Методи організації діяльності і формування досвіду поведінки» пройшло у тісній співпраці лектора та слухачів, у активному засвоєнні навчального матеріалу здобувачами освіти та майстерним викладом змісту лекції з  елементами інтелектуальної гри (брейн-рингу), аналізу педагогічних ситуацій та проблемних питань, дискусії, перегляду відеороликів, презентацій по темі.

      Здобувачка освіти Машіка Марія повідомила присутнім «щоденні» новини про останні педагогічні події та відомих педагогів, народини яких відзначають у березні.

     Під час педагогічного міні брейн-рингу здобувачки освіти Яворська Юлія та Довганюк Валерія представили інтерактивне завдання творчих груп: заповнити «Кубик Блума» на тему «Приклад як метод виховання» та схему «Фішбоун» з проблемою «Дискусія в початкових класах»:

       Цікавий та яскравий виклад теми лекції поєднувався з представленням результатів пошукової та дослідницької діяльності здобувачів освіти. Залучення до такої роботи принесло свої чудові результати: студенти Олександра Калій готувала презентацію до лекції, відбирала фото виховних заходів одногрупників під час педпрактики.
        Диусь Іванна,  Алмаші Ксенія та Керечанин Наталія  підготували відео-інтерв’ю з учителями та вихователями початкових класів про використання в педагогічній практиці методів виховання вправляння, доручення, гри, спілкувалися з учнями про їх улюблені ігри, робили висновки про виховний вплив сучасних ігор на дітей.
         Різак Мар’яна, Корнаш Даніела та Декет Дарини виступили з повідомленнями про результати пошукової роботи з фаховою літературою – про соціалізуючі, здоров’язбережувальні, патріотичні та комплексні ігри, якими діляться на сторінках професійних журналів передові науковці, досвідчені  вчителі.

        Така спільна творча робота викладачки та студентів сприяла ефективному засвоєнню навчального матеріалу, глибшому розумінню особливостей використання методів виховання у різних напрямках освітнього процесу початкової школи, у цілеспрямованому вихованні учнів молодшого шкільного віку, розкрила можливості подальшого саморозвитку на шляху до майбутньої педагогічної професії.