Відкрите лекційне заняття  з дисципліни «Вступ  до спеціальності» на тему: «Cтилі ставлення вихователя до вихованців та стилі педагогічного спілкування»

        28 лютого 2023 року старший викладач предметної (циклової) комісії педагогіки, психології, методик дошкільного виховання та фізичної культури Кертис Н.В. провела відкрите лекційне заняття  з дисципліни «Вступ  до спеціальності» на тему: «Cтилі ставлення вихователя до вихованців та стилі педагогічного спілкування» зі здобувачами освіти І курсу групи А спеціальності 012 Дошкільна освіта.
         Під час викладення лекційного матеріалу викладач досягла поставленої мети заняття: розкрила стилі ставлення вихователя до вихованців та систему стилів педагогічного спілкування, висвітлила вимоги до спілкування, характеризувала професійне та непрофесійне спілкування.
         У вступній частині лекції для актуалізації опорних знань провела інтерактивні вправи «Мікрофон» та «Встанови відповідність». У ході обговорення нового матеріалу викладач активувала знання здобувачів освіти, набуті на попередніх заняттях з курсу, до вираження власних думок.

        Для більш доступного розкриття теми підготувала презентацію, поради майбутнім вихователям щодо оптимального ставлення до дітей та, за допомогою тесту «Ваш стиль спілкування», провела діагностування здобувачів освіти. Загалом заняття було проведене в атмосфері активної взаємодії.

        На лекції були присутні викладачі предметної (циклової) комісії педагогіки, психології, методик дошкільного виховання та фізичної культури, які відмітили, що Кертис Н. провела відкриту лекцію згідно навчального плану на належному рівні, проаналізували логічний зв’язок із попереднім навчальним матеріалом,науковий рівень володіння матеріалом дисципліни, доступність змісту лекції для студентів, систематичність та логічна послідовність викладання матеріалу,використання лектором технічних засобів навчання, емоційний рівень викладання, контакт з аудиторією, уміння лектора зацікавити та активізувати роботу студентів. Загалом, структура побудови лекції проведена на належному теоретичному та науково-методичному рівні, відповідає вимогам вищої школи.