У рамках VІІ науково-практичної конференції здобувачі освіти ВСП «ГПФК МДУ» було проведено практичний семінар на тему «Сучасний підхід до математичного моделювання складених задач» для здобувачів освіти 3-4 курсів.
Зі вступним словом розпочала семінар Павлик М.А., яка зауважила, що сучасна освіта вимагає поліпшення математичної підготовки, формування математичного мислення, розвиток математичної культури. Одним із чинників вирішення зазначеного завдання – є формування в учнів загального системного підходу до розв’язування математичних задач. Уміння розв’язування текстових математичних задач є одним із найскладніших. В сучасних умовах, коли збільшується обсяг інформації, що аналізується та засвоюється учнями загальноосвітніх шкіл, настала нагальна потреба у розробці інноваційних підходів до навчання учнів розв’язуванню текстових задач. Одним із таких підходів може бути технологія розв’язання текстових задач з допомогою загальних евристичних алгоритмів стосовно певного класу текстових математичних задач.
Грицько К.В., здобувачка освіти IV-Б курсу, презентувала різні математичні моделі розв’язування задач.
У роботі семінару з майстер-класом та власними напрацюваннями у підготовці майбутніх фахівців-педагогів з сучасного підходу до математичного моделювання складених задач взяла участь «старший викладач» кафедри педагогіки дошкільної, початкової освіти та освітнього менеджменту МДУ, Заслужений працівник освіти України Щербан Ганна Вікентіївна.
Ганна Вікентіївна є співавтором підручника «Вивчення елементів алгебри в початковій школі», за яким здобувачі освіти ВСП «ГПФК МДУ» опрацьовують питання методики роботи над математичними моделями складених задач на практиці.
Зі словами привітання та подяки до учасників семінару звернулася заступниця директора з виховної роботи Марина Паук, яка зазначила про важливість та актуальність методичних систем навчання в підготовці майбутніх фахівців, важливість переймання досвіду досвідчених викладачів-методистів молодим поколінням викладачів закладу освіти.
Практичний семінар проводився в укритті закладу освіти після сигналу “Увага всім! Повітряна тривога”.







