З метою врахування тенденцій розвитку фаху, запитів роботодавців у ВСП «ГПФК МДУ» зі здобувачами освіти спеціальності 035.01 «Українська мова та література» проводяться практичні заняття-презентації з дисциплін «Методика викладання української мови та літератури в середній школі», «Сучасна українська літературна мова».
На заняттях здобувачі освіти презентують свої власні «досьє» – портфоліо, запропоноване викладачем дисциплін «Методика викладання української мови та літератури в середній школі», «Сучасна українська літературна мова», кандидатом філологічних наук Паук М.М. У портфоліо здобувачі освіти виконують теоретичні та практичні завдання: диференційовані завдання у вигляді рефератів, есе, кейсів, розроблених проєктів з питань:
- Статусу української мови як державної.
- Відповідальність за порушення Закону про мову.
- Уповноважений із захисту державної мови.
- Шляхи реалізації стандарту мовної освіти в Україні.
- Концепції когнітивної та комунікативної методики навчання мови.
- Концепції мовної освіти та їх роль у підготовці вчителя-словесника.
- Розвиток методичних ідей в Україні в XVI-XVIII столітті.
- Основи методичної концепції початку ХХ століття.
- Концепції мовної освіти кінця ХХ початку ХХІ століття.
- Відомості про Олександра Потебню, його науковий доробок.
На заняттях у здобувачів освіти формуються фахові здібності, особистісно-індивідуальний стиль поведінки та діяльності, досвід самоорганізації та самоосвіти, стимулювання та розвиток пізнавальної активності.
Здобувачі освіти-філологи докладають максимум зусиль для вдосконалення мовленнєвих здібностей, вироблення вмінь доречно використовувати можливості української мови для утвердження її як державної.
Роль філологів-україністів в сучасному світі суттєво зросла, оскільки вони стоять на сторожі Слова, культурних цінностей, утвердження національної ідентичності українців.














