Практичні заняття філологів-україністів

     З метою врахування тенденцій розвитку фаху, запитів роботодавців у ВСП «ГПФК МДУ» зі здобувачами освіти спеціальності 035.01 «Українська мова та література» проводяться практичні заняття-презентації з дисциплін «Методика викладання української мови та літератури в середній школі», «Сучасна українська літературна мова».

     На заняттях здобувачі освіти презентують свої власні «досьє» – портфоліо, запропоноване викладачем дисциплін «Методика викладання української мови та літератури в середній школі», «Сучасна українська літературна мова», кандидатом філологічних наук Паук М.М. У портфоліо здобувачі освіти виконують теоретичні та практичні завдання: диференційовані завдання у вигляді рефератів, есе, кейсів, розроблених проєктів з питань:

  1. Статусу української мови як державної.
  2. Відповідальність за порушення Закону про мову.
  3. Уповноважений із захисту державної мови.
  4. Шляхи реалізації стандарту мовної освіти в Україні.
  5. Концепції когнітивної та комунікативної методики навчання мови.
  6. Концепції мовної освіти та їх роль у підготовці вчителя-словесника.
  7. Розвиток методичних ідей в Україні в XVI-XVIII столітті.
  8. Основи методичної концепції початку ХХ століття.
  9. Концепції мовної освіти кінця ХХ початку ХХІ століття.
  10. Відомості про Олександра Потебню, його науковий доробок.

 

     На заняттях у здобувачів освіти формуються фахові здібності, особистісно-індивідуальний стиль поведінки та діяльності, досвід самоорганізації та самоосвіти, стимулювання та розвиток пізнавальної активності.

     Здобувачі освіти-філологи докладають максимум зусиль для вдосконалення мовленнєвих здібностей, вироблення вмінь доречно використовувати можливості української мови для утвердження її як державної.

     Роль філологів-україністів в сучасному світі суттєво зросла, оскільки вони стоять на сторожі Слова, культурних цінностей, утвердження національної ідентичності українців.