Обговорення ОПП «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта»

     У ВСП «ГПФК МДУ» відбулося засідання викладачів предметної (циклової) комісії дошкільної, шкільної педагогіки, психології та фізичного виховання щодо обговорення освітньо-професійних програм «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта» фахового молодшого бакалавра.
     Зустріч була присвячена обговоренню питань про особливості підготовки майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти та вчителів початкової школи згідно із Стандартом фахової передвищої освіти України за спеціальністю 012 Дошкільна освіта та 013 Початкова освіта; про проблему формування професійних компетентностей у майбутніх педагогів; про оновлення, осучаснення освітніх програм підготовки майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти та учителів спеціальності «Початкова освіта» згідно з новими нормативними документами; про забезпечення наступності у підготовці майбутніх вихователів та учителів початкової школи.
     Голова групи забезпечення ОПП «Дошкільна освіта» Наталія Кертис зауважила, що підготовка майбутніх вихователів передбачає формування у них готовності розв’язувати складні завдання дошкільної освіти, виконувати професійні функції з урахуванням вимог сучасності. Зокрема, мова йшла про підготовку здобувачів освіти до формування здоров’язбережувальної компетенції дітей дошкільного віку. Адже, Базовий компонент дошкільної освіти одним з головних завдань ставить формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників, надання їм знань та озброєння навичками дбайливого ставлення до фізичного, психічного і духовного здоров’я, алгоритмом здоров’япідтримуючого способу життя.
     Голова групи забезпечення ОПП «Початкова освіта» Інна Синевич наголосила на врахуванні компетенізації освіти шляхом реалізації компетентнісного підходу, адже компетентнісний підхід становить ключову інноваційну ідеєю сучасної освіти. Освіта має вирішальне значення для формування інтелектуального потенціалу, побудови демократичного суспільства, здобуття знання, необхідного для удосконалення всіх сфер життя. Тому ОПП «Початкова освіта» повинна забезпечувати формування вчителя початкової школи нового типу – ініціативного, мислячого, самокритичного патріота, інноватора, здатного конкурувати на ринку праці.