У ГПФК МДУ відбулось перше засідання НТЗО у цьому навчальному році.
До учасників Товариства звернулася заступниця директора з виховної роботи ГПФК МДУ, кандидат філологічних наук Марина Паук, що у ГПФК МДУ органічно поєднане навчання та наукові дослідження. Уже котрий рік поспіль результативною є участь здобувачів освіти закладу у НТЗО. Наукові студентські доробки публікуються у «Науковому молодіжному альманасі».
Учасниками НТЗО є і студенти спеціальності 035 «Філологія», які навчаються за освітньою програмою «Українська мова та література» (гарант ОП Марина Паук).
У своєму виступі М.М.Паук окреслила основну мету діяльності НТЗО, розповіла про можливості студентів коледжу приймати участь у міжнародній науковій діяльності здобувачів освіти через запропоновані навчально-наукові ресурси: можливість участі у он-лайн конференціях, семінарах, вебінарах Європейських вишів із якими ГПФК МДУ уклав Угоди про співпрацю. Зокрема, заклад освіти створює умови для підготовки фахівців-філологів, які відповідатимуть міжнародним вимогам щодо вищої освіти з підготовки фахівців.
Науковий куратор НТЗО доктор філософії В.Ф. Котубей наголосила, що передумовою результативності наукової роботи студентів є їх відповідальне ставлення, а участь у наукових конференціях – майданчиком для презентації своїх наукових досягнень.
На засіданні розглядалось питання обрання голови товариства НТЗО та затвердження складу Ради товариства шляхом відкритого голосування.
Головою НТЗО обрано студентку ІІ-Ф курсу, спеціальності 035 «Філологія» Томинець Мирославу. Обрано також заступника та секретаря товариства, на вступ до товариства студенти подали заяви у встановленому порядку.
Науковий куратор В.Ф. Котубей ознайомила здобувачів освіти з планом діяльності НТЗО на 2021-2022 н.р.
Молодим науковцям надані рекомендації щодо написання тез та статей, порядок подання публікацій у фахові наукові видання. З цього питання було проведено майстер-клас кандидатом психологічних наук Ю.В. Старовою та доктором філософії І.С. Синевич.
Науково-дослідницька робота студентів є важливим засобом підвищення якості формування фахівця, здатного творчо застосовувати у практичній діяльності досягнення науково-технічного та культурного процесу.










